Bij Odomi kun je betalen via iDeal, Mastercard, Visa en Bancontact.
Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid voor achteraf betalen aan.
Als het bedrag niet is afgeschreven en je ook geen betaalbevestiging hebt ontvangen, is het waarschijnlijk dat de bestelling niet geplaatst is. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen voor verdere assistentie. Onze medewerkers kunnen dit voor je nagaan.
Voor het aanmelden van een retourzending kun je een e-mail sturen naar hello@odomi.nl
Vergeet niet om de reden van retour aan te geven en te vermelden of het product gebruikt is.
Nadat je een retourzending hebt aangemeld, nemen wij contact met je op om verdere instructies te geven. De kosten voor het retourneren dien je in de meeste gevallen zelf te dragen.
In principe is het na de bestelbevestiging niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem echter contact met ons op, zodat we kunnen bekijken of er nog mogelijkheden zijn om je te assisteren.
Neem in dit geval onmiddellijk contact met ons op, zodat we het probleem kunnen oplossen en je verder kunnen assisteren.
Al onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 48 uur te leveren.
Ja, we houden je op de hoogte van de status van je bestelling via e-mail en SMS. Zo blijf je altijd op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
In het bestelproces kun je een voorkeursdag aangeven. Als je een specifieke bezorgdatum wil afspreken, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.
Op dit moment kunnen wij helaas geen bestellingen bezorgen op de Waddeneilanden. Wij begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Onze bezorgdiensten zijn momenteel beperkt tot het vasteland van Nederland. Bedankt voor uw begrip.
Heeft u andere vragen? Neem gerust contact op. Wij staan altijd klaar om u te helpen!
Je gegevens worden bij Odomi veilig versleuteld opgeslagen. Meer informatie hierover vind je in ons privacy statement.
Je kunt je gegevens inzien en wijzigen via MijnOdomi. Als je account wil verwijderen, stuur dan een e-mail naar hello@odomi.nl en we zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken.
Als je problemen hebt met inloggen, kan het zijn dat je je wachtwoord bent vergeten. In MijnOdomi kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt een nieuw wachtwoord op het e-mailadres dat je hebt ingevuld.
Bij Odomi kun je betalen via iDeal, Mastercard, Visa en Bancontact.
Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid voor achteraf betalen aan.
Als het bedrag niet is afgeschreven en je ook geen betaalbevestiging hebt ontvangen, is het waarschijnlijk dat de bestelling niet geplaatst is. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen voor verdere assistentie. Onze medewerkers kunnen dit voor je nagaan.
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. Bovendien leveren wij een factuur bij elke bestelling.
Al onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 48 uur te leveren.
Ja, we houden je op de hoogte van de status van je bestelling via e-mail en SMS. Zo blijf je altijd op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
In het bestelproces kun je een voorkeursdag aangeven. Als je een specifieke bezorgdatum wil afspreken, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.
Op dit moment kunnen wij helaas geen bestellingen bezorgen op de Waddeneilanden. Wij begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Onze bezorgdiensten zijn momenteel beperkt tot het vasteland van Nederland. Bedankt voor uw begrip.
Heeft u andere vragen? Neem gerust contact op. Wij staan altijd klaar om u te helpen!
Voor het aanmelden van een retourzending kun je een e-mail sturen naar hello@odomi.nl
Vergeet niet om de reden van retour aan te geven en te vermelden of het product gebruikt is.
Nadat je een retourzending hebt aangemeld, nemen wij contact met je op om verdere instructies te geven. De kosten voor het retourneren dien je in de meeste gevallen zelf te dragen.
In principe is het na de bestelbevestiging niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem echter contact met ons op, zodat we kunnen bekijken of er nog mogelijkheden zijn om je te assisteren.
Neem in dit geval onmiddellijk contact met ons op, zodat we het probleem kunnen oplossen en je verder kunnen assisteren.
Je gegevens worden bij Odomi veilig versleuteld opgeslagen. Meer informatie hierover vind je in ons privacy statement.
Je kunt je gegevens inzien en wijzigen via MijnOdomi. Als je account wil verwijderen, stuur dan een e-mail naar hello@odomi.nl en we zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken.
Als je problemen hebt met inloggen, kan het zijn dat je je wachtwoord bent vergeten. In MijnOdomi kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt een nieuw wachtwoord op het e-mailadres dat je hebt ingevuld.